Debiut literacki Roberta Wegi - Dzielnica
Debiut literacki Roberta Wegi - Dzielnica
ebooki ebooki
115
BLOG

Dzielnica rasową powieścią sensacyjną Roberta Wegi

ebooki ebooki Kultura Obserwuj notkę 0

 

 

 

„Dzielnica” Roberta Wegi  jest rasową powieścią sensacyjną. Można wręcz powiedzieć, że modelową. Powieść charakteryzuje szybka akcja pełna dynamicznych zwrotów, często wynikających z nieoczekiwanych zbiegów okoliczności i ograniczone do niezbędnego minimum opisy i charakterystyki sytuacji lub postaci.

 

W przypadku „Dzielnicy” bohaterami są Robert Bondowski i Piter, przyjaciele, którzy przez przypadek wplątują się w życie przestępczego świata.

 

„Ponownie jechałem bocznymi drogami, przez co straciłem jakąś godzinę, ale byłem pewny, że nie zatrzyma mnie żaden patrol policji. Przed dotarciem na miejsce zatrzymałem się na stacji benzynowej, aby zatankować samochód do pełna. Najgorsze, co by mnie mogło spotkać, to brak paliwa podczas ucieczki, a zakładałem, że takowa może się zdarzyć. Zadzwoniłem do Pitera, że niedługo będę na miejscu, ale co dziwne, miał wyłączony telefon. Na miejsce zajechałem około godziny 18:00, było już całkiem ciemno, co było dla mnie dobre, bo mniej rzucałem się w oczy. Podjechałem powoli niedaleko bloku, w którym znajdowała się serwerownia. Siedziałem w samochodzie dobre 10 minut obserwując okolicę, kiedy ktoś zadzwonił…”

 

Robert Wega cały czas dawkuje czytelnikowi silne emocje, przez co trudno się oderwać od tej lektury. Nie chce się nawet zrobić przerwy na papierosa…

ebooki
O mnie ebooki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura