Proponowane okładki do książki Jolanty Nasiłowskiej - "ja, oni i Dżej"
Proponowane okładki do książki Jolanty Nasiłowskiej - "ja, oni i Dżej"
ebooki ebooki
101
BLOG

Projekt Jolanty Nasiłowskiej na wspieram.to

ebooki ebooki Kultura Obserwuj notkę 1

JA, ONI I DŻEJ 

 

Witam serdecznie

 


Kim jestem?


 

Jestem autorką projektu opisanego poniżej.

 

 

Nazywam się Jola Nasiłowska. Mam 44 lata i pracuję w firmie finansowej.

 

Jakiś czas temu opowiadając znajomym mniej lub bardziej zabawne historie zasłyszane i te które sama przeżyłam, stwierdziłam, że spisanie ich wszystkich to byłby fajny pomysł na książke. Ten pomysł tłukł sie długi czas w mojej biednej głowie, ale na tym poprzestawał. Pomysł pomysłem, myslałam, ale przecież nie jestem pisarką, więc gdzie ja....

Spotkałam kiedyś kogoś, kto rozbudził we mnie wiarę w to, że ten projekt może się udać. Od tego czasu juz nie moglam dłużej powstrzymywać swoich mysli, bo awanturowały się, żeby je wypuścić w świat. Tak więc zrobiłam.

 

 

Usiadłam pewnego wieczoru do laptopa i przelałam wszystko na papier. Oczywiście, nie wszystko stało sie tego wieczoru. Było ich więcej, dużo więcej. Pisałam i poprawiałam to co napisałam. Historie zaczłęy mieć swoje życie i łacząc sie wspólnie dały życie mojej bohaterce.

 

Dzisiaj wiem, że pisanie jest moją pasją. Jest odskocznią od problemów i radością tworzenia. Mam kolejne pomysły, które zaczęłam....   Ale po kolei.

 

Kochani - ten projekt spełniłby moje marzenie. Chciałabym wydać tę książkę i podzielić się nią z Wami.

Dlatego bardzo proszę o wsparcie. Jeśli uzbieram wymaganą kwotę, dzięki Wam spełnię marzenie.

 


Kontakt


 

 

Wszystkie zmiany i postępy, bedziecie mogli śledzić tu, na stronie projektu oraz na facebooku pod nazwą książki czyli JA ONI I DŻEJ

 

www.facebook.com/Ja-oni-i-dzej

 

 


Projekt okładki


 

Okładkę do ksiązki zaprojektowała moja siostrzenica Aga Miłowska. Poniżej próbki. Ostatni jest mój własny. Jeśli macie ochotę, zagłosujcie na jedną z nich.

 

 

 

  OKŁADKA NUMER 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OKŁADKA NUMER 2

 

 

      

 

 

 

 

 

OKŁADKA NUMER 3 

 

 

 

 

 

 

Oczywiście mam swoją faworytkę.

Dziękuję Aguśka :*

 


Na co zbieram fundusze?


 

Nawiązałam kontakt z wydawnictwem, które przedstawiło mi koszty. 

Wydanie mojej ksiązki kosztowałoby mnie ok. 7000,- (500 egzemplarzy). 

 

Jest to koszt ok. 120 stron formatu A5oraz wszystkie prace potrzebne do wydania książki i umieszczenia jej na rynku księgarskim, a więc również skład i łamanie, podwójną korektę, indywidualny projekt okładki (te w zasadzie mam),  druk i oprawę.

 

Jest też koszt recenzji. Ta jest opcjonalnie. 

Zawiera omówienie pracy, wskazuje jej walory oraz zawiera elementy reklamy. Taka recenzja może potem zostać wykorzystana na portalach internetowych w celach reklamowych. Koszt wykonania takiej recenzji to 400 zł. 

 

 

Startuję o mniejszą kwotę, aby projekt miał szanse zaisnieć. Każdą nadpłatę wykorzystam również na projekt oraz prezenty dla Was. 

 

 


Co w zamian?


 

 

1. Każdy kto wpłaci 10 zł,  otrzyma ode mnie osobiście maila z podziękowaniem.

 

2. Dla wpłacających od 25 do 50zł , podziękowania oraz wersję książki w PDF na meila.

 

3. Dla tych, którzy przewidzą większą kwotę, od 50 do 100 złotych - książka w prezencie z autografem autorki.

 

4. Osoby, które wesprą mnie kwotą pow. 100 zł, będą się mogły nacieszyć informacją o sponsoringu na okładce ksiązki i oczywiscie książką z autografem.

 

5. Jeśli znajdą się uroczy sponsorzy, którzy wpłacą pow. 500zł, mogą być pewni, ze logo ich firmy będzie na okładce książki z informacją, że należy do sponsora. Oczywiście książka również w pakiecie. 

 

 


O książce


 

Moja książka, to moja odskocznia od dnia codziennego. Pisanie jej sprawiło mi ogromna radość i uświadomiło, że jest to coś, co chciałabym robić. Pisanie okazało sie być moja pasją, której jak dotąd nie posiadałam.

 

Sama książka jest opowieścią o kobiecie, która zmaga się z własnymi demonami. Nie umie okiełznać swojego zmiennego charakteru, czego częstą konsekwencją są kłopoty. Szuka siebie, miłości i spokoju, choć tak na prawdę jest to złudne, bo nie znosi nudy i monotonii.

 

Ksiązka bedzie miała ok 120 stron. 

Składać się będzie z ośmiu rozdziałów o tytułach:

 

  • Bajka, nie bajka
  • Dzień za dniem
  • Moja Dżej
  • Drogi pamiętniku
  • Moje gniazdko
  • Jak feniks
  • Po prostu szczęśliwa
  • Dżej na krańcu świata
ebooki
O mnie ebooki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura